فرمانده انتظامی استان مرکزی:

مقابله با قاچاق کالا برای افزایش تولید از مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری است

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۳:۵۵
کد خبر: ۹۰۹۱۰۸
مقابله با قاچاق کالا برای افزایش تولید از  مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری است
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ایجاد مرکز هشدار الکترونیک (مها) به‌عنوان اولویت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک ،  سرهنگ حسن مفخمی  در همایش اصناف و پلیس که با حضور فرماندهان انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: در مرکز الکترونیک سامانه اطلاع رسانی، اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت ۲۴ ساعته با کمک حسگرهای حرکتی و لرزشی هر نوع تهدید از جمله سرقت و زورگیری را حین حضور و یا غیبت مالک به مرکز پلیس اعلام شده و نزدیک‌ترین گروه به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: هوشمندسازی پلیس از ۱۰ سال گذشته آغاز شده و با توجه به وضعیت و توسعه فناوری جدید باید برای مقابله با تهدیدها و افزایش امنیت این روند در اتحادیه ها، اصناف و پلیس پررنگ‌تر شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزایش هرچه بیشتر همکاری و همبستگی بین پلیس و دستگاه‌های مختلف را کلید مقابله با تهدیدها و افزایش هرچه بیشتر امنیت در جامعه دانست و گفت: کاهش تخلفات و افزایش هرچه بیشتر امنیت در جامعه با خودداری از جزیره‌ای عمل کردن و افزایش هرچه بیشتر تعامل و حساسیت بین دستگاه‌ها ایجاد می‌شود.

سرهنگ مفخمی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «رونق تولید»، مقابله با قاچاق کالا برای افزایش تولید از جمله مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری است.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال، مقابله با قاچاق کالا و ایجاد رونق تولید و درآمد اقتصادی در واحدهای تولیدی استان مرکزی و کشور با اتحاد، همدلی و همبستگی بین‌بخشی محقق می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز