مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبرداد:

پیش بینی مصرف بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز در کردستان

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۱:۴۶
کد خبر: ۹۰۹۴۲۰
پیش بینی مصرف بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز در کردستان
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از سه میلیارد متر مکعب گاز در استان کردستان مصرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیرعامل شرکت گاز کردستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشترکان استان در شش ماهه اول سال گذشته یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۶۴۰ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

فعله‌گری یادآور شد: فروردین ماه امسال ۲۸۶ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۸۱۳ مترمکعب، اردیبهشت ماه ۲۳۰ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۶۷ مترمکعب و خرداد نیز ۱۸۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۲۶ مترمکعب گازطبیعی در کردستان مصرف شده بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از سه میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شود، افزود: مصرف تیر ماه ۱۶۲ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۷۸۷ مترمکعب، مرداد ۱۵۶ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۲۱۲ و مصرف شهریور ماه نیز ۱۷۲ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹ مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: در چند سال اخیر با بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های خطوط انتقال و شبکه‌های گازرسانی روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

فعله گری به در پیش بودن فصل سرما اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته و با رعایت الگوی بهینه مصرف این شرکت را در ارائه خدمات کمک کنند.

 

نظر شما