سرمربی تیم ملی شمشیربازی امید:

با آمادگی نسبتا خوب برای کسب مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می رویم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۱۱۵۶۴
با آمادگی نسبتا خوب برای کسب مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می رویم
سرمربی تیم ملی شمشیربازی امید در اسلحه سابر با اشاره به اینکه ملی پوشان از آمادگی قابل قبولی برخوردارند، گفت: هرچند کار سختی داریم ولی برای کسب مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می رویم .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، حمیدرضا شیر گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در رده امید از یکم آبان ماه در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می شود.

وی افزود: براین اساس با برگزاری 4 دوره اردوهای مختلفی که برگزار کردیم، ملی پوشان اسلحه سابر به آمادگی نسبی و قابل قبولی رسیدند و به مدال آوری در این مسابقات خیلی امیدوار هستیم.

سرمربی تیم ملی سابر امید اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی امید بسیار سطح بالایی دارد و بهترین های آسیا حضور خواهند داشت که کار را سخت می کند اما ماهم ملی پوشان خوبی داریم که باید برای رسیدن به مدال سخت تلاش کنند.

شیر با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تیم ملی امید به این رقابت ها اعزام نشد ، متذکر شد: ما نفرات مستعد و شاخصی را در تیم های پایه و زیر23 سال داریم اما فراموش نکنیم برای اینکه آینده این رشته را بسازیم و به صورت قطعی خروجی خوبی داشته باشیم ، باید ملی پوشان بیش از این مورد حمایت قرار گیرند و به این سرمایه ها و آینده سازان بها داده شود.

وی یادآور شد:طبق برنامه ریزی های انجام شده، یک اردوی متصل به اعزام از 26 مهرماه در تهران برگزار خواهیم کرد و امیدواریم با راهنمایی های پیمان فخری سرمربی تیم ملی بزرگسالان بتوانیم در امر فنی به بهترین نحو به اهداف خود دست یابیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز