توزیع ۲۱۶هزار جلد دفترچه دانش آموزی دولتی

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۱۱۶۱۶
توزیع ۲۱۶هزار جلد دفترچه دانش آموزی دولتی
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ایام بازگشایی مدارس ، حدود 216 هزار جلد دفترچه دانش آموزی با نرخ دولتی در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در کارگروه تنظیم بازار استان که در سازمان صمت برگزار شد با اعلام این خبر افزود: با توجه به توزیع گسترده دفاتر دولتی در سطح استان که از نیمه دوم شهریور ماه و در ایام بازگشایی مدارس آغاز شده است حدود 216هزار جلد انواع دفترچه دولتی در نقاط مختلف استان و نمایشگاه های پائیزه عرضه شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد دفترچه از دو کارخانه پارسیان کاغذ گرمسار و آروین صانع اصفهان تأمین و طی سه مرحله در استان توزیع شده است که در مرحله اول و دوم 166هزار جلد توسط اتحادیه تعاون روستایی و در مرحله سوم 50هزار جلد توسط اتحادیه صنف لوازم التحریر جذب و توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از انجام بیش از 560 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم التحریر و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی خبر داد.

وی افزود: در ایام بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر ، طرح نظارتی نوشت افزار در استان با هدف اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها از تاریخ دهم شهریور ماه به مدت یکماه در سراسر استان اجرا گردیده است.

بهروز اسودی اظهار داشت: در این طرح و طی بازرسی های صورت گرفته ، 43 فقره پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و ارزش ریالی افزون بر 62میلیون ریال تشکیل شده است که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

 

نظر شما