معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

زائران اربعین حسینی از مرز چذابه برای خروج از کشور استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۸:۴۶
کد خبر: ۹۱۲۷۹۷
زائران اربعین حسینی از مرز چذابه برای خروج از کشور استفاده کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات حمل و نقل برای زائران یزدی در مرز مهران وجود ندارد، لازم است علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات از مرز چزابه برای خروج از کشور استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ‌رابطه با پیگیری سفر زائرین اربعین ‌حسینی با ناوگان حمل و نقل جاده ای، گفت: امکان ارائه خدمات حمل و نقلی برای زائرین یزدی در مرز مهران وجود ندارد.

صادقیان ضمن تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران حمل و نقل زائرین اربعین ‌حسینی، رانندگان، شرکت‌های حمل و نقلی و مدیرکل و پرسنل زحمتکش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مردم استان خواست که برای سفر اربعین از مرز چزابه برای خروج از کشور عبور نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرز چزابه برای زائرین استان یزد در نظر گرفته شده لذا برنامه ریزی برای جابجایی زائر‌ان فقط برای این مرز با ناوگان مسافربری استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته برخی از زائرین با اتوبوس به مرز مهران سفر کرده اند و با توجه به موارد گفته شده و تمرکز ناوگان استان در مرز چزابه ،امکان ارائه خدمات حمل و نقل در مرزهای دیگر و مرز مهران وجود ندارد و برای اینکه زائر‌ان در برگشت دچار مشکل نشوند از مردم شریف استان می خواهیم که فقط مرز چزابه را برای سفر زیارتی خود انتخاب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز