جشنواره بین‌المللی تئاتر الف در تبریز برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۵:۳۱
کد خبر: ۹۱۲۹۹۱
دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر «الف» گفت: دومین دوره این جشنواره با رویکرد صلح جهانی از نهم تا چهاردهم آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، نادر برهانی مرند در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور هنرمندانی از داخل و خارج از کشور گفت: جشنواره الف در ۳ بخش نمایش‌های صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و جنبی برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۱۱۰ اثر داخلی به جشنواره خبر داد و افزود: تاکنون ۱۱۰ اثر داخلی در قالب نمایش نامه و نمایش صحنه ای به این جشنواره ارسال شده و در خصوص آثار خارجی جمع بندی به زودی انجام می شود.

وی گفت: مهلت ارسال آثار در بخش نمایش های صحنه ای تا ۱۵ آبان و زمان اعلام نتایج آن ۳۰ همان ماه تعیین شده و مهلت بارگذاری در بخش نمایشنامه نویسی نیز ۳۰ مهر است.

مدیر موسسه بین المللی «الف» نیز در این جلسه با تاکید بر نگاه فرهنگی این موسسه گفت: تداوم برگزاری این قبیل برنامه ها حمایت دولت و بخش خصوصی را طلب می کند.

هومن بیگ نژاد افزود: سال گذشته حدود ۱.۱ میلیارد تومان برای برگزاری این جشنواره هزینه شده است و امسال پیش بینی میکنیم با صرفه جویی های صورت گرفته بتوانیم هزینه ها را کاهش دهیم.

مدیر موسسه بین المللی «الف» با اشاره به اینکه در دوره نخست این جشنواره ۶ کشور خارجی در قالب داوری، ورک شاپ و اجرای صحنه شرکت داشتند، گفت: امسال تلاش می شود کشورهای بیشتری برای شرکت در این جشنواره دعوت شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز