بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهرستان یزد

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۶:۲۴
کد خبر: ۹۱۳۱۴۲
بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهرستان یزد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از پیش بینی بیش از 100 برنامه فرهنگی ورزشی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رضا نارگانی اظهار کرد : منابع انسانی و داشتن مردمی سالم ، با نشاط و فعال از شاخص های مهم توسعه یافتگی است و به همین دلیل موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه ا ی برخوردار است .

نارگانی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه اظهار داشت :امسال برنامه های خوب ، مفرح و متنوعی را به مناسبت این هفته در سطح شهرستان در نظر گرفته ایم .

وی ادامه داد:برگزاری همایش های ورزشی در پارک های سطح شهر و همچنین انجام مسابقات مختلف ورزشی در سطح هیات های ورزشی شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است که با هدف نشان دادن اهمیت ورزش در جامعه و ترغیب مردم بر بحث ورزش برگزار خواهد شد .

نارگانی در خصوص برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز گفت : در نظر داریم با مشارکت ارگانها ی مختلف و حمایت فرمانداری یزد این یادواره را با هدف نزدیک کردن نسل جوان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار نماییم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از بر پایی  نمایشگاه و جشنواره ورزشی در پارک آزادگان خبر داد و گفت  : این نمایشگاه با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری  و با حضور هیات های مختلف ورزشی و سازمانهای مردم نهاد شهرستان یزد در پارک آزادگان در تاریخ 1و2و3 آبان ماه برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز