شادمانی دانش آموزان مناطق محروم استان یزد از توزیع نوشت افزار طرح حذف قبوض برق

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۴:۳۴
کد خبر: ۹۱۳۱۴۵
شادمانی دانش آموزان مناطق محروم استان یزد از توزیع نوشت افزار طرح حذف قبوض برق
قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی یزد از توزیع افزون بر 350 پکیج نوشت افزار از محل حذف قبوض کاغذی برق در مدارس شهرستان بهاباد و روستاهای شهر نیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد ، مهندس صادق نعمتی زاده در سفر به شهرستان بهاباد و شهر نیر و حضور در چند دبستان منطقه محروم ، با اشاره به وصف ناپذیر  بودن شادی دانش آموزان این مناطق از دریافت پکیج های نوشت افزار ، از اجرای این طرح ابراز خرسندی کرد و گفت : از 2000 پکیج نوشت افزار  آماده توزیع در استان یزد ، افزون بر 350 پکیج در این دومنطقه توزیع شد.
وی  با اشاره به اینکه شناسایی و انتخاب مدارس به کمک آموزش و پرورش انجام می شود ،  افزود : ابتکار شرکت توانیر در اختصاص پکیج های نوشت افزار برای مناطق محروم کشور ، باعث شد تا به صورت عینی ، خوشحالی دانش آموزان مناطق محروم را شاهد باشیم و این برای خادمین مردم در صنعت برق بسیار ارزشمند است.
این مسئول با بیان اینکه افزون بر 98 درصد شماره تلفن همراه مشترکین خانگی برای ارسال پیامکی بهاء برق مصرفی وارد سیستم شده است ، خاطرنشان کرد : با اجرایی شدن این طرح ، مشترکین به راحتی از طریق لینک ارسال شده در پیامک می توانند قبض برق الکترونیکی خود را مشاهده کنند.
وی ابراز امیدواری کرد : قبوض سبز برق به عنوان یک اقدام ارزشمند توسط مردم پذیرفته شده و شهروندان مناطق مختلف استان از آن استقبال کرده اند.
قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی یزد  یادآور شد : پکیج هایی دیگری برای مدارس مختلف استان در مناطق محروم شهرستان های دیگر آماده شده و تا اواخر مهرماه توزیع خواهد شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز