تقابل فوتبالی نفتی‌ها و طلایی‌پوشان جنوب کشور

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۷:۵۵
کد خبر: ۹۱۳۴۸۱
تقابل فوتبالی نفتی‌ها و طلایی‌پوشان جنوب کشور
از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان پارس جنوبی در شهر جم به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز یکشنبه پارس جنوبی میزبان صنعت نفت آبادان است.

شاگردان فراز کمالوند از شش بازی گذشته خود در لیگ برتر، با شش امتیاز در رتبه 12 جدول قرار گرفته و شاگردان اسکوچیچ با 11 امتیاز تیم چهارم جدول هستند و در صورت پیروزی برابر پارس جنوبی می‌توانند خود را به صدر جدول هم نزدیک‌تر کنند.

جمی‌ها در بازی‌های گذشته خود 6 گل زده‌اند و 7 گل دریافت کرده‌اند و تفاضل آن‌ها منفی یک است اما آبادانی‌ها 5 گل زده‌اند و 3 گل نیز دریافت کرده‌اند و تفاضل‌شان مثبت 2 است. در کل دو تیم تا به اینجای رقابت‌ها خط حمله‌ای قوی نداشته‌اند و به نظر می‌رسد بازی کم گلی را می‌توانیم شاهد باشیم.

کانون هواداران پارس جنوبی برای این مسابقه اطلاعیه‌ای را صادر کرده و از هواداران خواسته تا با حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم خود زمینه‌ساز پیروزی شاگردان فراز کمالوند را فراهم کنند. از سوی دیگر نیز هواداران صنعت نفت آبادان در حال برنامه ریزی هستند تا خود را به شهر جم برسانند و با حضور در ورزشگاه تختی از تیم خود حمایت کنند.

دیدار پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان بین دو تیم طلایی‌پوش و نفتی جنوب کشورمان برگزار می‌شود و پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم حائز اهمییت است و می‌توان گفت بازی جذابی در پیش رو فوتبال دوستان جنوب کشورمان وجود دارد.

سید مهدی مرجان‌زاده به همراه آرمان اسعدی، یوسف مغروری و حسن انتظاری و با نظارت محمود رفیعی این مسابقه را قضاوت می‌کنند.

سامانه بلیط فروشی الکترونیکی این مسابقه نیز از صبح امروز راه‌اندازی شده و هواداران دو تیم با ورود به این سامانه می‌توانند بلیط این مسابقه را که قیمت آن 5 هزار تومان است خریداری کنند.

دیدار پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان روز یکشنبه 28 مهرماه از ساعت 18:00 در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

نظر شما