به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی؛

عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا با حضور جامعه ورزش استان سمنان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۴:۰۲
کد خبر: ۹۱۳۷۹۷
عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا با حضور جامعه ورزش استان سمنان برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از مسئولین به همراه جامعه ورزش و جوانان در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت زیارت عاشورا و اهدا شاخه های گل بر مزار آنها با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از مسئولین به همراه جامعه ورزش و جوانان در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت زیارت عاشورا و اهدا شاخه های گل بر مزار آنها با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان استان سمنان با بیان این که شهدا نماد ایثار، استقامت ، گذشت و فداکاری هستند گفت: خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است.
وی افزود: اگر در ایران اسلامی امنیت و آسایشی برقراراست از برکت خون شهدا هست و در واقع شهدا افتخار ما هستند،
مجتبی جانعلی بیان داشت: امیدواریم حافظ خون شهیدان عزیزمان باشیم زیرا این شهیدان بودند که با خونشان باعث حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان استان سمنان در پایان گفت : تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از اصلیترین وظایف هر مسئولی می باشد.
بیش از300 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری (26 مهر تا 2 آبان) در این استان اجرا می شود.

 

نظر شما