نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد:

ترویج ورزش پاک و با اخلاق در جامعه

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۴:۰۱
کد خبر: ۹۱۳۸۰۵
ترویج ورزش پاک و با اخلاق در جامعه
آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه میدان ورزش باید پاک باشد گفت: بزرگترین وظیفه شما ترویج ورزش پاک و با اخلاق در جامعه است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیر کل و جامعه ورزش   و جوانان استان سمنان با بیان اینکه میدان ورزش   باید پاک باشد گفت: بزرگترین وظیفه شما ترویج ورزش پاک و با اخلاق در جامعه است.
آیت الله شاهچراغی افزود: سلامتی یک سرمایه و نعمت الهی است و این سرمایه بخش مهمی از آن در گرو ورزش کردن است.
نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه سه وظیفه‌ی مهم والدین نسبت به فرزندان آموزش خط نویسی، شنا و تیراندازی است و شما نیز باید برای ترویج این دستورات اسلام و کمک به آموزش آن در جامعه بیش از پیش تلاش کنید.
او افزود:ورزش روستایی باید مهم شمرده شود، زیرا همت شما در توجه به محرومان و مناطق محروم و ایجاد نشاط و موفقیت در آن‌ها است.
جانعلی مدیر کل ورزش   و جوانان است در این دیدار با شاره به اینکه هفته تربیت بدنی از امروز در استان سمنان آغاز می‌شود گفت: محور برنامه‌های این هفته ورزش همگانی و ترویج نشاط اجتماعی در جامعه است.
او افزود: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در هفته دولت در استان سمنان ایجاد شد و در همین نمایشگاه نیز استان سمنان به عنوان پایلوت در طرح‌های ورزش همگانی انتخاب شده است.
جانعلی با بیان اینکه اولویت کار اداره ورزش و جوانان استعداد یابی است افزود: ۱۱۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان وجود دارد که ۳۰ خانه ورزش دیگر نیز در این هفته در نقاط روستایی افتتاح می‌شود که همه این‌ها زمینه‌ای برای استعدادیابی از جوانان حتی در نقاط محروم و روستایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز