۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی در خدمت زائران اربعین قرار گرفته است

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۵:۳۵
کد خبر: ۹۱۴۰۳۴
۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی در خدمت زائران اربعین قرار گرفته است
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوسی این استان متشکل از ۱۳۶ دستگاه در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سیدالبرز حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهدارای کردستان در بحث حمل و نقل زائران اربعین حسینی معین استان کرمانشاه است، اظهار داشت: امسال عملیات جابه جایی این زائران توسط ناوگان اتوبوسی کردستان از ۲۴ مهر آغاز و تا ۲۹ این ماه ادامه دارد.

وی افزود: اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای  کردستان ۱۳۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی خود که شامل ۱۰۰ درصد ظرفیت را در اختیار  زائران پیاده‌روی اربعین حسینی قرار داده و در مرزهای خسروی استان کرمانشاه و مهران استان ایلام به آنان خدمات ارایه می‌دهد.

وی گفت: هر دستگاه اتوبوس در هر روز به صورت میانگین یک سرویس به نقاط مختلف کشور به منظور جابجایی زائران اعزام می‌شود.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان همچنین از ارایه خدمات ۲۴ راهدارخانه این استان به زائران در جاده های کردستان خبر داد و افزود: این راهدارخانه‌ها در  ۲ کریدور پرتردد این استان شامل کریدور آذربایجان غربی و شرقی از مسیر بوکان - سقز - سنندج - کامیاران و زنجان - بیجار - سنندج – کامیاران مستقر است.

حسینی گفت: در این راهدارخانه ها ۲۰۰ راهدار به صورت شبانه روزی مستقر شده‌اند و از آغاز عزیمت زائران حسینی به پیاده روی اربعین در خدمت زوار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز