فرمانده انتظامی استان کردستان:

کشف ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق در بانه/ باند سارقان وسایل خودرو دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۱۴۳۱۹
کشف ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق در بانه/ باند سارقان وسایل خودرو دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: شب گذشته ماموران ایست بازرسی بانه 150 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف و پلیس سقز نیز باند سارقان وسایل خودرو را دستگیر کرد.

 سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت:ماموران ایست و بازسی شهید نصراللهی بانه در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، یک دستگاه خودرو پراید حامل تلفن همراه قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در بازدید از خودرو مورد نظر تعداد 150 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش این تعداد تلفن همراه را بیش از 500 میلیون تومان برآورد کردند.

او همچنین از دستگیری باند سارقان وسایل خودرو در سقز خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی عملیاتی، یک باند سارقان وسایل داخل خودرو شناسایی و به دنبال تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار آزادی گفت: در بازرسی از سواری پراید همراه سارقان، بیش از 60 قطعه وسایل سرقتی از قبیل قفل فرمان، لپ تاپ، رایانه، ضبط و پخش خودرو و پتو کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری ۱۶ سقز منتقل شدند، اضافه کرد: سارقان تاکنون به ۴۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند و از تمام صحنه‌های سرقت باسازی صحنه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: در این رابطه تاکنون ۱۸ نفر مالباخته شناسایی و تحقیقات و تکمیلی در این خصوصی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز