وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

در جریان خصوصی سازی لطمه‌هایی به آذر آب وارد شده است

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۶۰۸
در جریان خصوصی سازی لطمه‌هایی به آذر آب وارد شده است
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت آذرآب اراک یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح داردکه ۴۵۰ میلیارد تومان این طرح‌ها در دست اجرا و ۶۰۰ میلیارد تومان در حال تنظیم قرارداد است.

به گزارش برنا از اراک ، محمدشریعتمداری  درجریان آغاز عملیات اجرایی ساختمان کانون بازنشستگان اراک افزود: شرکت آذرآب اراک از بهترین شرکت ها و صنایع کشور است که در جریان خصوصی سازی لطمه‌هایی به آن وارد شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیتهای شرکت آذرآب این شرکت نباید در پرداخت حقوق با مشکل مواجه شود.
شریعتمداری گفت ؛ در صحبتهایی که با مالک شرکت آذر آب انجام شده مقرر شد یک ماه و نیم از حقوق کارگران این شرکت به جز مهر ماه پرداخت شود .
وی ادامه داد؛ با توجه به پیگیریهای انجام شده توسط نمایندگان و استاندار مرکزی، تثبیت مالکیت برای پیشرفت این شرکت در دستور کار قرار دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شرکت هپکو نیز گفت: با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و دولت مالکیت این شرکت به سازمان خصوصی سازی بازگشته و واگذاری این شرکت به مالک دارای اهلیت در دستور کار قرار دارد، 
شریعتمداری افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار با اجازه رهبر معطم انقلاب و تصویب مجلس شورای اسلامی به مناطق زیر ۱۰ هزار نفر، روستاها و مناطق عشایری کشور اختصاص یافته است، 
وی ادامه داد: ۷۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات مناطق روستایی و عشایر به استان مرکزی تا کنون در حوزه های مختلفی صنعتی و کشاورزی جذب شده است 
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: در منطقه مرکزی استان مرکزی میزان آلایندگی ها بالا بود که با اقدامات و پیگیری های انجام شده آلودگی اراک و شازند به یک سوم کاهش یافته است که این مهم نشان از اقدامات انجام شده در صنایع است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز