ثبت نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۱:۳۷
کد خبر: ۹۱۴۷۷۸
ثبت نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد
خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان دوره جدید آموزشی مقدماتی کارتون (کاریکاتور) با تخفیف 50 درصدی ویژه دانش آموزان و دانشجویان را از نیمه دوم آبان آغاز می کند.

 سامان صولی مسئول خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ ضمن اعلام این خبر گفت: از سال 95 با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، این رشته پراهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته و کردستان به عنوان یکی از قطب های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می شود .

وی در خصوص برنامه های این خانه در بخش های مختلف گفت : خوشبختانه با حمایت های جدی رئیس حوزه هنری استان و تجهیز وسائل مورد نیاز، در بخش های مختلف آموزشی وتولید اثر شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم .

صولی به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان وکشور اشاره نمود وافزود: به منظورشناسایی ، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور خصوصاً در بین دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند استان ، دوره آموزش مقدماتی کارتون (کاریکاتور) از نیمه دوم آبان ماه 98 با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می شود .

وی با اعلام 50 درصد تخفیف در شهریه ویژه دانشجویان و دانش آموزان تصریح نمود : هنرجویان می توانند تا 15 آبان ماه با مراجعه به حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی  - واحد آموزش، نسبت به ثبت نام اقدام و از این تخفیف ویژه برخوردار شوند.

مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری ادامه داد : در این کارگاه ضمن آموزش طراحی مقدماتی ، طراحی فانتزی به مسئله مهم ایده یابی به صورت ویژه توجه گردیده و درپایان دوره ضمن گواهی لازم این هنرجویان ، عضویت در خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری هم به آنان اعطاء می شود.

وی درپایان ضمن دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این دوره آموزشی افزود : فراهم سازی امکان برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی ، امکان حضور در جشنواره های داخلی و خارجی ، حضور رایگان در ورک شاپ های آموزشی از حمایت هایی است که ‌برای اعضای خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز