مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان :

حدود ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان کردستانی احداث و خریداری شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۹۱۴۷۹۲
حدود ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان کردستانی احداث و خریداری شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: نیمه نخست امسال حدود ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان شهری و روستایی زیرپوشش این نهاد در استان احداث و خریداری شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ اظهار داشت: در نیمه نخست امسال حدود ۳۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان شهری و روستایی زیرپوشش این نهاد در استان احداث و خریداری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: 200 مورد از این واحدها برای خانوارهای روستایی زیرپوشش فاقد مسکن و با سرانه هر واحد 60 میلیون تومان احداث و خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ واحد از این تعداد نیز با سرانه هر واحد 80 میلیون تومان برای مددجویان شهری خریداری شده است، افزود: در زمینه تامین مسکن مددجویان زیرپوشش، اولویت با خانوارهای دارای جمعیت دو نفر به بالا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: این نهاد برای تامین مسکن خانوار های دو نفره، 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات و برای خانوارهای سه نفره به بالا نیز 30 میلیون تومان بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی یادآور شد: این مبلغ برای مددجویان روستایی 25 میلیون تومان بلاعوض و 25 میلیون تومان به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه است، ضمن اینکه مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه می‌گیرند.

شیخی‌زاده با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساخت یک هزار واحد مسکن روستایی گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها این تعداد به ۵۰۰ واحد کاهش یافت و تاکنون ۳۰۰ واحد آماده تحویل است و احداث بقیه واحدها نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز