در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان مطرح شد:

پیگیری جدی و مستمر مطالبات و مشکلات جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان/ کسب رتبه دوم توسعه یافتگی سمن های جوانان استان سمنان در کشور

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۱۵۱۳۴
پیگیری جدی و مستمر مطالبات و مشکلات جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان/ کسب رتبه دوم توسعه یافتگی سمن های جوانان استان سمنان در کشور
در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، به پرسش های اختصاصی خبرگزاری برنای سمنان در حوزه جوانان با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات جوانان و ظرفیت تشکل های مردم نهاد جوانان پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد و در پاسخ به پرسش های اختصاصی خبرگزاری برنای سمنان در حوزه جوانان، بر پیگیری جدی و مستمر مطالبات و مشکلات جوانان توسط معاونت جوانان اداره کل تاکید کرد و توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد جوانان استان را اولویت مهم این اداره کل در حوزه جوانان دانست.

وی در این خصوص بیان داشت استان سمنان ظرفیت های بسیار بالایی در رابطه با سمن های جوانان  داشته و بر اساس میزان توسعه یافتگی این سمن ها بر حسب جمعیت، استان سمنان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

در ادامه مصطفی مرادی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان را از مهمترین برنامه ها و رویدادهای آتی این معاونت دانست و بیان داشت: مجمع سمن های جوانان، منتخب همه تشکل های جوانان استان است و به نمایندگی از آنان مطالبات و فعالیت های داوطلبانه و نیز مسائل و مشکلات جوانان استان را پیگیری می کنند.

مصطفی مرادی در ادامه به ظرفیت ستاد ساماندهی امور جوانان استان برای رسیدگی به  مسائل جوانان در حوزه های مختلف اشتغال، ازدواج، مسکن، آسیب های اجتماعی و ... اشاره کرده و بیان داشت از این حیث گام های خوبی در قالب این ساختار قانونی برداشته شده است.وی افزود: به عنوان مثال طبق آخرین آمار، در شش ماهه نخست سال 98،  76 درصد از زوجین جوان استان موفق شده اند وام ازدواج دریافت کنند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری بوده و تلاش استانداری سمنان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان قابل تقدیر است.

در انتها وی به برنامه توانمندسازی جوانان استان، طرح شده در ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد که در 5 بخش و به طور جزئی بر اساس 15 اولویت، شناسایی، برنامه ریزی و سیاست گذاری در مهمترین مسائل و اولویت های جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز