عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت؛

اصلاح طلبان نمی توانند نسبت آینده کشور بی تفاوت باشند/ کناره‌گیری اصلاح طلبان از عرصه سیاست ارمغانی جز واگذار کردن کشور به تندروها ندارد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۳:۰۳
کد خبر: ۹۱۵۳۳۳
اصلاح طلبان نمی توانند نسبت آینده کشور بی تفاوت باشند/
کناره‌گیری اصلاح طلبان از عرصه سیاست ارمغانی جز واگذار کردن کشور به تندروها ندارد
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: کناره‌گیری اصلاح طلبان از عرصه سیاست ارمغانی جز واگذار کردن کشور به تندروها ندارد و این جریان با قدرت در انتخابات شرکت می کند.

به گزارش برنا از اراک ، مرتضی مبلغ  در جمع نمایندگان طیف های مختلف اصلاح طلبان استان مرکزی در اراک، افزود: اصلاح طلبان به عنوان مدعی حقوق ملت و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند. 
وی ادامه داد: اصلاح طلبان مدعی مردم سالاری، قانون اساسی و حقوق مردم هستند و نمی توانند نسبت آینده کشور بی تفاوت باشند و به همین جهت با برنامه های مدون و کارشناسی در انتخابات امسال شرکت می کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان کرد: تلاش می کنیم نامزدهایمان تایید صلاحیت شوند.
وی ادامه داد: اکنون شرایط سیاسی کشور به گونه ای است که ما وظیفه داریم نسبت به اصلاح این شرایط برنامه ریزی کرده و با حضور موثر در جامعه فضای سیاسی را متبلور کنیم.
معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات بیان کرد: مهمترین وظیفه اصلاح طلبان شرکت در انتخابات و تلاش برای خارج کردن فضای منفعل سیاسی کشور است و فعالان این طیف نمی توانند نسبت به این مهم بی تفاوت باشند. 
مبلغ اظهار داشت: بعد از رد صلاحیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی شورای نگهبان، برخی ها گمان می کردند دیگر کسی از طیف اصلاح طلب شانس موفقیت در انتخابات را ندارد اما به شکل معجزه آسایی دکتر روحانی با کسب بیشترین آرا رئیس جمهور ایران شد.
وی گفت: آنهایی که به دنبال محصول تضمین شده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بودند مخالفت های خود را از روزهای نخست بعد از انتخابات آغاز کردند و در مقوله برجام که دستاورد بزرگی به حساب می آمد، مخالفت های خود را به اوج رساندند. 
مبلغ ادامه داد:  بعد از حماسه سال ۹۶ مشکلات صندوق های اعتباری از یک سو و نقدینگی افسارگسیخته از سوی دیگر مشکلاتی را بر کشور تحمیل کرد که نارضایتی قابل توجهی را در لایه های مختلف جامعه ایجاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز