معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

دستگاه های اجرایی از ظرفیت اطلاع‌رسانی استان به منظور آگاهی افکار عمومی از فعالیت خود استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۴:۳۷
کد خبر: ۹۱۵۳۴۶
دستگاه های اجرایی  از ظرفیت اطلاع‌رسانی استان به منظور آگاهی افکار عمومی از  فعالیت خود استفاده کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خبری در موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی با هدف جلوگیری از ابهام اطلاعاتی ضروری است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در دومین نشست شواری اطلاع‌رسانی استان مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت اطلاع‌رسانی استان به منظور آگاهی افکار عمومی از نتایج فعالیت خود استفاده کنند.

وی اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی که برای آموزش های ضروری و اطلاع رسانی نیاز به فعالیت گسترده دارند از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما بیشتر استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اولویت‌بندی برنامه دستگاه برای اطلاع رسانی باید مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

اکرمی افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی از مسولان اجرایی استان و مدیران آن ها مطالبه گری داشته باشند و  در نشست‌های خبری به موضوع مطالبهگری واقعی بپردازند و انتشار عملکرد دستگاه‌ها را در اولویت بعدی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیت یو اجتماعی استانداری مرکزی گفت: صدا وسیما به عنوان دانشگاه می‌تواند به افکار عمومی شکل دهد باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

اکرمی افزود: باید موضوعات مورد توجه مردم در رسانه‌ها مطرح و با برنامه های چالشی از مراجعه مردم به سایت‌های بیگانه جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز