واژگونی اتوبوس در سقز ۲۱ نفر را مصدوم و یک نفر را به کام مرگ کشاند

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۵:۰۲
کد خبر: ۹۱۶۲۰۷
واژگونی اتوبوس در سقز ۲۱ نفر را مصدوم و یک نفر را به کام مرگ کشاند
بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه صاحب شهرستان سقز 21 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمدباقر محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این اتوبوس از ارومیه به سمت اهواز در حال حرکت بود که ساعت ۶:۲۵ روز جمعه در ۲۱ کیلومتری محور اصلی سقز - دیواندره (گردنه صاحب) روی پل آدینان دچار حادثه شد و واژگون شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تعداد سرنشینان این اتوبوس را ۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: بر اثر این واژگونی ۲۱ نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخت که مصدومان توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانی در سقز منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه پل آدینان ۵۰۰ متر طول و جاده آن کم عرض و نامناسب است، یادآور شد: امسال حدود پنج نفر بر اثر واژگونی خودرو در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان هم در خصوص این حادثه رانندگی گفت: براساس بررسی های کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف رانندگی خواب آلودگی راننده و بی احتیاطی بوده است.

سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: این حادثه رانندگی یک کشته داشته و ۲۱ نفر نیز مصدوم شدند که ۱۶ مصدوم پس از انجام مراحل اولیه درمان از بیمارستان ترخیص شده و پنج نفر نیز همچنان تحت درمان قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز