رئیس مجلس در دامغان بیان کرد :

اختصاص یارانه‌های بی‌هدف به گروه‌های پایینِ جامعه

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۱۷۲۳۲
اختصاص یارانه‌های بی‌هدف به گروه‌های پایینِ جامعه
رئیس مجلس شورای اسلامی: طرح هدایت یارانه های بی هدف برای بهره مندی طبقات پایین جامعه اجرا می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی لاریجانی در بدو ورود به دامغان در جمع خبرنگاران گفت : در زمینه یارانه ها عدم تعادل وجود دارد و طبقات بالای جامعه بیشتر از طبقات پایین از یارانه ها استفاده می کنند
وی افزود: در جلسات مجلس راه هایی مطرح شده است که استفاده طبقات پایین جامعه از یارانه ها بیشتر شود و این راه ها در کمیسیون بودجه و نیز دولت در دست بررسی است تا یارانه های بی هدف که بیشتر طبقات بالا از آن بهره مند می شود به طبقات پایین اختصاص یابد. 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از این طرح در 2 سه ماه آینده اجرایی می شود و بخش مهمتر آن در بودجه ای که یک ماه آینده به مجلس ارائه می شود گنجانده خواهد شد . 
علی لاریجانی در زمینه تامین مسکن مورد نیاز مردم هم گفت : با تمهیداتی نظیر تنظیم محدوده روستاها و گسترش حریم شهرهای کوچک و متوسط تلاش شد بنیاد مسکن و وزارت خانه های کشور و راه و شهرسازی بتوانند زمین مورد نیاز مردم را برای ساخت مسکن تامین کنند.
وی با بیان اینکه در شهرهای بزرگی نظیر تهران محدوده شهری گسترش نمی یابد افزود: افزایش وام مسکن و انبوه سازی ، تمهیداتی است که برای تامین نیاز مردم به واحد مسکونی در نظر گرفته شده است  که سال آینده باید آثار آن را دید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز