اجرای طرح بازچرخانی آب خاکستری در ورزشگاه ۲۲ بهمن برای اولین بار در استان یزد

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۵:۵۴
کد خبر: ۹۱۷۳۳۵
اجرای طرح بازچرخانی آب خاکستری در ورزشگاه ۲۲ بهمن برای اولین بار در استان یزد
طرح بازچرخانی آب خاکستری در ورزشگاه 22 بهمن یزد برای اولین بار در استان اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، این طرح با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و شرکت آب و فاضلاب شهری استان در مجموعه ورزشی 22 بهمن یزد که شامل استخر سرپوشیده و یک زمین چمن فوتبال می باشد ، اجرایی شده ، بگونه ای که منبع آبیاری زمین چمن فوتبال از محل آب سرریز و مصارف استخر از جمله دوش ها تامین می شود.

احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری  و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به یزد به همراه مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل ، محمد فاتحی سرپرست آبفا استان و جمعی از مدیران شرکت آبفا از مراحل اجرایی این طرح بازدید کرد.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید با تقدیر از همکاری و تلاش های مسئولین شرکت آبفا استان در راستای اجرای این طرح گفت: آبیاری چمن این ورزشگاه با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر و جمعیت بالای منطقه که با افت فشار نیز مواجه میشده و همچنین کمبود آب در استان از مشکلات عدیده ما بوده است که خوشبختانه با این طرح وضعیت آبیاری چمن بهبود یافته است.

وی افزود: سیستم بازچرخانی ورزشگاه 22 بهمن یزد کاملا هوشمند بوده و نیاز به اپراتور فقط در حد سرکشی روزانه است و فرآیند تصفیه آب و انتقال آن به منبع آبیاری چمن کاملا هوشمند و خودکار انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که با همکاری و تعامل با شرکت آبفا در دیگر مجموعه ها و استخرهای استان این طرح در راستای تامین آب مورد نیاز چمن و همچنین فضای سبز مجموعه های ورزشی اجرایی شود.

در پایان از سوی مدیرعامل آبفا استان یزد ، از مسعود شریعتی مدیرکل ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و جلیلی مهندس ناظر اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدا لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز