کاهش۲ تا ۵ درجه ای دمای هوا

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۰:۳۵
کد خبر: ۹۱۷۷۳۷
کاهش۲ تا ۵ درجه ای دمای هوا
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه ۲ تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ پیام مساعدی، افزود: ناپایداری‌های جوی در این استان به تناوب تا اوایل روز پنجشنبه هفته جاری به صورت رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: از فردا همزمان با خروج این سامانه از استان، شرایط برای وزش بادهای شدید شمال غربی روی خلیج فارس و در پی آن شرایط افزایش ارتفاع موج دریا مهیا می‌شود.

مساعدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به سبب وزش باد، خلیج فارس و سواحل استان از روز پنجشنبه تا ظهر روز شنبه مواج و متلاطم باشد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، طی امروز تا صبح فردا در برخی نقاط افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای و از فردا بتدریج با کاهش ابر و افزایش باد پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باد امروز متغیر با سرعت ۸ تا ۳۴ و گاهی بیش از۴۰  کیلومتر در ساعت و از فردا شمال تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ و از ظهر فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۸ بامداد، مد اول ۱۰:۴۱ ، جزر دوم ۱۵:۳۳ و مد دوم ۲۱:۵۶ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز