پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۶:۴۶:۱۹
کد خبر: ۹۱۸۵۵۶
پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی
بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی توسط یونسکو را به مردم کردستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی توسط یونسکو را به مردم کردستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

مردم هنرپرور و فرهنگ مدار کردستان، ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی از جانب یونسکو مهر تائیدی بر غنای موسیقایی این دیار و حکایت از اهمیت و جایگاه والای هنر در زندگی و حیات شماست.

بی‌گمان ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی می تواند نقشی بسیار مهم در معرفی هر چه بیشتر موسیقی کُردی که مملو از نغمه‌ها و آواهای ماندگار با محتوای انسانی و حماسی است به جهانیان و مردمان کشور عزیزمان ایران داشته باشد.

اینجانب این رویداد بزرگ فرهنگی را به تمامی مردم کردستان و خصوصا هنرمندان بزرگوار این دیار که نقشی اساسی در زنده نگه داشتن موسیقی کردی داشته و در طول تاریخ خدمات ارزنده ای نیز به موسیقی ایرانی داشتەاند تبریک می گویم و از همه مدیران و مسئولانی که در این رابطه تلاش کردەاند سپاس و قدردانی می نمایم.

امید است در سایە توجهات حضرت باریتعالی و ذوق سرشار هنرمندان کردستان، شهر سنندج همچنان بتواند مسیر تکامل وپویایی خود در همە عرصەهای هنری را طی کردە وآثار گرانبهای دیگری بر گنجینەهای معنوی این سرزمین افزودە شود.

نظر شما