امروز رخ داد؛

طرح ۲۴ متری اراک تصویب شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۷:۲۲
کد خبر: ۹۱۸۸۶۷
طرح ۲۴ متری اراک تصویب شد
طرح اجرای معبر ۲۴ متری به‌عنوان جایگزین طرح ۵۸ متری اراک با ۱۳ رای موافق، سه رای مخالف و یک رای ممتنع در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی تصویب شد.

به گزارش برنا از اراک ، استاندار مرکزی در این نشست گفت: طرح ۵۸ متری اراک در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران طی فرآیندی طولانی در ۲ ماه گذشته حذف شد و پیشنهاد طرح جایگزین از سوی استان مرکزی ارایه شد که در این مدت دستگاه‌های مرتبط طرح مطالعاتی لازم را انجام داده و به اجرای طرح تعریض معبر ۲۴ متری رسیدند.

سید «علی آقازاده» اظهار داشت: با تصویب این طرح در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کلیات آن به شورای عالی شهرسازی ارجاع می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح باید ۲۰۰ پلاک مسیر تعریض و ۴۵ پلاک تخریب شود و اجرای این طرح کف و حداقل انتظارات شهر اراک به عنوان جایگزین ۵۸ متری است.

استاندار مرکزی بیان کرد: شهروندانی که املاکشان در محدوده اجرایی طرح ۵۸ متری قرار داشت ۱۸ سال ابا فراز و نشیب و بلاتکلیفی مواجه بودند تا بالاخره این طرح حذف شد و به‌طور قطع در این محدوده شمار واحدهای مسکونی و تجاری در سال‌های آتی افزایش می‌یابد و مشکل ترافیک در این مسیر جدی خواهد بود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: اجرای طرح تعریض معبر ۲۴ متری تا حدی مشکلات ترافیکی را حل می‌کند اما کاربری آن در حد تمامی مشکلات نیست و باید برای اجرای این طرح نیز همه تلاش‌ها به کار گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز