معرفی برترین های آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در یزد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۲:۴۳
کد خبر: ۹۱۹۳۱۹
معرفی برترین های آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در یزد
آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور ،که در روزهای هفتم آبان ماه لغایت دهم آبان ماه جاری در شهرستان یزد جریان داشت. با شناخت برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد،  این رقابت ها با حضور 85 بازیکن در قسمت یک نفره و 33 تیم دونفره از 22 استان از هشتم آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی یزد و در سالن طلائیه برگزار شد.

دیدار نهایی یک نفره بین علیرضا کرمی از تهران و امیر جباری از همدان برگزار شد. که این دیدار در پایان با نتجه دو بر صفر به سود امیر جباری خاتمه یافت و به مقام قهرمانی دست یافت.

  علی رضا کرمی دوم شد و محمد علی فقیه خراسانی از یزد و پیام نصر از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند .

همچنین دیدار فینال دو نفره بین تیم دونفره مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان – امیر قاسمی از تهران و مسعود پیروزی از گلستان برگزار شد  که این دیدار در پایان با قهرمانی تیم دونفره مهران و رضا شهبازی  به اتمام رسید .

تیم دو نفره قاسمی و پیروزی دوم شدند و تیم های دونفره صدرا صادقی از کرمانشاه و علی قاسمی از زنجان ، به همراه تیم دونفره امید روشن از قزوین و عرفان نوری از قم به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در پایان مسابقات با حضور هاشمی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، صادقیان رییس هیات بدمینتون استان، ذوالفعلی نژاد مدیر کل  زندانهای استان یزد ، مهاجر مشاور عالی فدراسیون بدمینتون ، الهاکی مسول کمیته داوران فدارسیون بدمینتون و سایر مسولین مدالها و جوایز به قهرمانان اهدا گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز