نمایش های راه یافته به بخش پایانی سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۸:۵۲
کد خبر: ۹۱۹۸۶۶
نمایش های راه یافته به بخش پایانی سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شد
هیئت داوران بازبین سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان بعد از بازبینی 21 اثر رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره 8 نمایش برگزیده برای رقابت در مرحله پایانی جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت داوران بازبین سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان متشکل از آقایان صلاح محمدی، نعمت ایزدی و کورش احمدی، پس از بازبینی زنده نمایش های متقاضی حضور در جشنواره در شهرستانهای مختلف استان، هشت نمایش را جهت حضور در مرحله نهایی جشنواره معرفی کرد.

شهرام میرزایی ادامه داد: نمایش "ال کلاسیکو" نوشته احسان روحی به کارگردانی فریدون احمدی از سنندج، نمایش "بی حالی" نوشته و کارگردانی بنیامین احمدی از سنندج، نمایش "چند غروب مانده تا شب" نوشته حسن ترقی به کارگردانی فرشید کرمی از سنندج، نمایش "رخ در رخ" نوشته ناصر حسینی مهر به کارگردانی رزگار خاطری از سنندج از جمله نمایش های هستند که به مرحله پایانی سی امین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند.

به گفته وی،  نمایش "رسن های گور" نوشته باقر سروش به کارگردانی کامران جباری از بیجار، نمایش "قرار" نوشته و کارگردانی یونس صحرارو از قروه،  نمایش "کهنه زخم ها" نوشته و کارگردانی پریسا قلی پور از سنندجو  نمایش "ماندن" نوشته مهدی میرباقری به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از سقز جواز حضور در مرحله پایان این دوره از جشنواره تئاتر استانی را دارند.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان گفت: تمامی نمایش هایی که از اول شهریور سال ۹۷ تا اول آبان سال جاری تولید و اجرای عمومی شده باشند، امکان شرکت و حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی را داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه 21 اثر نمایشی به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، یادآوری کرد: سنندج با ۹ اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره داشتند.

سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان با دبیری شهرام میرزایی، از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه ۹۸ در سنندج برگزار می شود.

نظر شما