کام‌بک فوق‌العاده شهیدقندی یزد/ سومین برد متوالی این بار با ۵ گل

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۴:۴۰
کد خبر: ۹۱۹۹۱۱
تیم فوتبال شهیدقندی یزد با پیروزی 5 گله خود در مقابل تیم شهرداری آستارا، موفق به کسب سومین برد متوالی خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، تیم‌های شهیدقندی یزد و شهرداری آستارا در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند.

پس از آغاز سوت بازی توسط قاضی میدان هر دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی از یکدیگر پرداختند و تیم میزبان این دیدار بود که موفق شد در دقیقه 10 توسط سید علی یحیی زاده به گل برسد و سپس در دقیقه 36 با گل پویا عزیز پور نتیجه را دو بر صفر به نفع خود کند، اما این پایان کار در نیمه اول نبود و تیم شهیدقندی که در زمین خود، بازی را باخته می‌دید تلاش خود را برای جبران نتیجه دوچندان کرد و ثمره این تلاش‌ها در دقایق اضافه نیمه اول به بار نشست و آن‌ها موفق شدند توسط رضا توکلی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

شهیدقندی یزد که در دو بازی گذشته نیز توانسته بود نتایج را به نفع به پایان برساند، در نیمه دوم که به‌عنوان نیمه مربیان شناخته می‌شود موفق شد تا با یک کام‌بک فوق‌العاده و با گل‌های موسی شهبازی در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی، سید جواد شفیعی پور دقیقه ٧٢، رضا بهمئی دقیقه ٧٧ و امیرعلی چگینی در دقیقه 84 نتیجه را به سود به اتمام برساند و حریف خود را با 5 گل به خانه بدرقه کند.

شهیدقندی یزد با سومین برد متوالی خود 14 امتیازی شد و در رتبه دوم گروه الف دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز