پروازهای مشهد- سمنان و برعکس برقرار می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۲۰۱۰۹
پروازهای مشهد- سمنان و برعکس برقرار می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت:‌ پروازهای مسیر مشهد مقدس به سمنان و برعکس به‌زودی برقرار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری در جلسه انجام آخرین هماهنگی‌ها برای شروع پرواز‌های فرودگاه سمنان اظهار کرد:هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فردا در راستای خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پرواز مسافری مابین سمنان و مشهد مقدس را برقرار می‌کند.
 
وی ادامه داد: با انجام پرواز‌های مسافری از سمنان به مشهد مقدس و بالعکس، پرواز‌های فرودگاه سمنان به صورت مرتب و مستمر آغاز خواهد شد.
 
معاون استاندار با بیان اینکه فعلا این فرودگاه هر هفته دو پرواز انجام می‌دهد افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده، پرواز‌های این مسیر در روز‌های سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه سمنان انجام می‌شود و مردم و شهروندان هم استانی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
 

منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه انجام آخرین هماهنگی‌ها برای شروع پروازهای فرودگاه سمنان اظهار کرد: از روز ۱۴ آبان ماه سال جاری، با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مسیر پروازی مشهد مقدس به سمنان و برعکس را برقرار می‌کند.

وی تصریح کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، پرواز مسافری بین سمنان و مشهد مقدس را برقرار می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: به این ترتیب و با انجام پروازهای مسافری از سمنان به مشهد مقدس و برعکس، پروازهای فرودگاه سمنان به‌صورت مرتب و مستمر آغاز خواهد شد.

فخری بیان کرد: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، پروازهای این مسیر در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه سمنان انجام می‌شود و مردم و شهروندان می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

وی گفت: این پرواز در روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت ۹:۴۵ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد انجام می‌گیرد و در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در فرودگاه سمنان به زمین خواهد نشست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: مسیر برگشت این پرواز در همان روز سه‌شنبه در ساعت ۱۲:۱۰ از فرودگاه سمنان به مقصد فرودگاه مشهد مقدس برقرار می‌شود.

فخری افزود: پروازهای این مسیر پروازی بین سمنان و مشهد، با استفاده از هواپیماهای مدرن منطقه‌ای ATR72 انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین پروازهای روز جمعه این مسیر در ساعت ۱۰: ۱۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس به مقصد فرودگاه سمنان پرواز خواهد کرد و در ساعت ۱۲ در فرودگاه سمنان به زمین خواهد نشست و مجدداً در ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه فرودگاه سمنان را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خوشبختانه نخستین پرواز از مبدأ فرودگاه سمنان به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس با استقبال خوب و بسیار مطلوب مردم و شهروندان عزیز روبه‌رو شد و در حال حاضر، تمام بلیت‌های این مسیر پروازی به‌صورت کامل به فروش رفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز