فینال لیگ کشتی فرنگی را با شکوه برگزار می کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۰۴۰۶
رئیس هیات کشتی استان یزد گفت: میزبان مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت های کشتی فرنگی کشور هستیم و تلاش خواهیم کرد این مسابقات را باشکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مجتبی صدقی در همین رابطه گفت: این نخستین بار است که استان یزد میزبان مسابقات لیگ کشتی می شود به همین منظور اهتمام ویژه داریم تا میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم. دو سالن را جهت برگزاری احتمالی مسابقات در نظر گرفته ایم که پس از بررسی تمام جوانب امروز یا فردا یکی از این دو سالن را به عنوان گزینه نهایی محل مسابقات اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به نشست ها و رایزنی هایی که با دبیر رئیس فدراسیون کشتی و مسئولین سازمان لیگ داشتم ، موفق شدیم این میزبانی را بگیریم که تلاشمان برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این مسابقات خواهد بود.

رییس هیات کشتی استان یزد افزود: نزدیک به بیست سال مسئولیت هیات ورزش های رزمی را بر عهده داشتم و اقدامات خوبی در این رابطه انجام دادیم تا اینکه به خواست مسئولین و علاقه ای که خودم به کشتی داشتم در انتخابات هیات شرکت کردم. هدف اصلی من کمک به ورزش شهرم خصوصا کشتی به عنوان ورزش ملی است که با برنامه ریزی های انجام شده، هیات رییسه قوی و جمع هماهنگ و یکدل تلاش خواهیم کرد کشتی استان یزد را دگرگون کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز