در عملیات مسلحانه پلیس سمنان رخ داد؛

هلاکت سوداگر مرگ و کشف ۲۰۰ کیلو شیشه و ۴۴۰ کیلو تریاک

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۵:۳۵
کد خبر: ۹۲۰۴۱۳
هلاکت سوداگر مرگ و کشف ۲۰۰ کیلو شیشه و ۴۴۰ کیلو تریاک
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 6 نفره قاچاق موادمخدر در درگیری مسلحانه و مرگ یک سوداگر مرگ خبرداد و گفت: در این عملیات 200 کیلو شیشه و 440 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ "عبداله حسنی" به تشریح این عملیات پرداخت و اظهارداشت: با اقدامات اطلاعاتی چندین ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یکی از عناصر حمل و قاچاق موادمخدر مشخص شد این سوداگر مرگ در قالب یک باند، سودای انتقال یک محموله بزرگ مواد را در سر دارد.

سرهنگ حسنی افزود: در ادامه تحقیقات، اطلاعات انتقال این محموله به دست آمد و ماموران دریافتند اعضای باند مواد را در قالب کاروان مسلح به استان سمنان حمل می کنند.

این مقام انتظامی از استقرار تیم های ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی و اجرای گشت های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ خبرداد و گفت: سرانجام هر 2 دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند در محور کویری دامغان- معلمان شناسایی و دستور ایست از سوی پلیس صادرشد.

وی به بروز درگیری مسلحانه بین سوداگران مرگ و پلیس اشاره کرد و ادامه داد: با شلیک دقیق ماموران یکی از قاچاقچیان مواد به هلاکت رسید و 5 نفر دیگر دستگیرشدند.

سرهنگ حسنی از کشف 200 کیلو شیشه و 440 کیلو تریاک از خودروی قاچاقچیان مواد خبرداد و گفت: 3 دستگاه خودروی دیگر نیز در همین راستا توقیف و تعداد قابل توجهی انواع گوشی همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تقدیر از تلاش و پیگیری های ماموران در خصوص این عملیات به ورود ماده مخدر خطرناک شیشه از مرزهای شرقی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و طرح های گوناگون پیشگیرانه و مقابله ای پلیس تا ریشه کنی این بلای خانمانسوز استمرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز