در سال رونق تولید:

شهامت تولید محصولات جدید، ستودنی است

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۷:۱۷
کد خبر: ۹۲۰۷۹۸
شهامت تولید محصولات جدید، ستودنی است
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: در سال رونق تولید، داشتن شهامت و جسارت تولید محصولات جدید توسط واحدهای تولیدی استان، امری ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدرضا زارع مدیرکل استاندارد استان یزد بیان داشت: یکی از راهکارهای حضور و رشد در بازار رقابتی داخلی و خارجی این مقطع از زمانه، تولید محصولات با کیفیت جدید است که به طور قطع وظیفه اصلی این حرکت بر دوش  مدیران و بخش تحقیق و توسعه(R&D) واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد حساسیت خاصی در تولید کالاهای باکیفیت دارند ولی سعی بر آن است که درخصوص تولیدات غذایی حساسیت بیشتری ضمن بازدید و نظارت از خود نشان دهند چراکه موادغذایی پس از مصرف بلافاصله وارد بدن شده و جذب می گردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: انتظار حضور کالاهای خوب و باکیفیت در بازار و استفاده از مواد غذایی سالم حق قانونی مردم است و تولید کنندگان وظیفه دارند با تولید خوب و دوایر دولتی مرتبط هم با کنترل و نظارت جامع باید انتظارت حقه مردم را برآورده نمایند.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد افزود: حضور دانشگاهیان در جمع تولیدکنندگان سبب می شود که واحدهای تولیدی در کنار مباحث کاربردی از علوم روز دنیا هم عقب نمانند و با رفع گره های تولید و عبور از گلوگاه ها سهولت فرآیندهای تولید را در صنعت مربوطه ایجاد نمایند.

نظر شما