معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در آیین افتتاحیه جام خوشه چین منطقه چهار کشور:

جام خوشه چین بسترساز تبادل تجربیات ورزشکاران روستایی است

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۰:۱۱
کد خبر: ۹۲۱۱۸۰
جام خوشه چین بسترساز تبادل تجربیات ورزشکاران روستایی است
معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری مرکزی گفت: گردآمدن ورزشکاران روستایی شش استان کشور در کنار هم نتایج مثبتی را رقم خواهد زد که از آن میان می توان به تبادل تجربیات ورزشی آنان اشاره کرد.

به گزارش برنا از اراک ، مهدی زندیه وکیلی در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزش روستایی منطقه چهار کشور به میزبانی استان مرکزی افزود: این رقابت ها علاوه بر انتقال تجربیات به یکدیگر، زمینه ساز معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و سنن استان هاست که ورزش روستایی مسیر آن را هموار نموده است.

وی در ادامه اظهار داشت: جایگاه روستاها از اهمیت ویژه ای در برنامه ریزی های کلان کشوری و همچنین تصمیم سازی های استانی دارد.

زندیه وکیلی افزود: از همین رو در حوزه عمرانی نیز بخشی از وظایف ما هدایت برنامه ها و اعتبارات به سمت و سوی روستاها و رونق بخشی به آنهاست.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد زمینهای چمن روستایی در استان را  اقدامای عنوان کرد که در راستای تقویت ورزش روستاها صورت گرفته است.

معاون عمرانی استانداری مرکزی از همکاری دهیاری ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان در انجام اقدامات توسعه ورزش روستایی قدردانی کرد.

زندیه وکیلی با تاکید بر اینکه رقابت ها باید در فضایی سازنده و سالم برگزار شود و موجبات صمیمیت بیشتر ورزشکاران استان ها را فراهم آورد برای تمامی ورزشکاران شرکت کننده، آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز