معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

مجموعه مدیریت استان مرکزی آمادگی ایجاد مرکز پیوند مغز استخوان در اراک را دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۳:۵۴
کد خبر: ۹۲۱۹۶۹
مجموعه مدیریت استان مرکزی آمادگی ایجاد مرکز پیوند  
مغز استخوان در اراک را دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان آمادگی راه‌اندازی مرکز پیوند مغز استخوان غرب کشور را با توجه به ظرفیت علمی و درمانی خود دارد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در آئین تجلیل از استاد اردشیر قوام‌زاده پدر پیوند مغز استخوان ایران در دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مجموعه مدیریت استان مرکزی آمادگی دارد تا برای ایجاد این مرکز پیوند در اراک همکاری لازم را با وزارت بهداشت انجام دهد.

وی اظهار داشت: استاد قوام‌زاده نیازی به تجلیل ندارد این ما هستیم که نیازمند بهره‌گیری از دانش و تخصص وی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی استان مفاخری همچون قوام‌زاده است و وجود ایشان مدرکی بر این مدعا است و این استاد فرهیخته یکی از برگ‌های زرین علمی و پزشکی استان مرکزی است که باید به نسل جوان شناسانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سخت کوشی و نظم استاد قوام زاده باید برای جوانان امروز به ویژه دانشجویان رشته پزشکی الگو باشد.

اکرمی افزود: انسان‌ها به سادگی نمی‌توانند مدارج بزرگ را کسب کنند بلکه با ممارست و تلاش مجدانه و نهراسیدن از موانع و مشکلات می‌توان طعم موفقیت را چشید و امروز همگان جمع شده‌ایم تا قدردان این دانشمند فرزانه باشیم تا امثال قوام زاده بازتولید شود.

وی اظهار داشت: امروز جامعه پزشکی نیازمند منش، تفکر و سرفصل زندگی این استاد بزرگوار است تا ضمن احترام به عملکرد وی او را الگو قرار داده و دستاوردی از  این مراسم حاصل شود

 

نظر شما