کتابخانه تخصصی هنر در سنندج افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳:۵۷
کد خبر: ۹۲۲۳۸۵
کتابخانه تخصصی هنر در سنندج افتتاح شد
با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور کتابخانه تخصصی هنر در سنندج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ کتابخانه تخصصی هنر متعلق به حوزه هنری استان کردستان همزمان با آغاز هفته وحدت صبح روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در آیین افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل ضروری امروز جامعه هنری ارتقای دانش و آگاهی است که این دو از طریق مطالعه بخصوص مطالعه کتاب‌های مرجع میسر می‌شود.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: اینگونه کارها نشان دهنده عمق نگاه و توجه مسئولان استان به کارهای زیربنایی است و امید می‌رود این تلاش‌ها به تحول و ارتقای توان هنری این استان هنرمند پرور منجر شود.

وی از کردستان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری نام برد و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به این استان دارند و در توصیه‌های معظم له توجه به رفع محرومیت‌های کردستان توسط مدیران کشور به عنوان اصلی‌ترین اولویت‌ها همواره مطرح می‌شود.

کتابخانه تخصصی هنر با بیش از چهار هزار عنوان کتاب که امروز به بهره‌برداری رسید.

این کتابخانه یکی از تخصصی‌ترین کتابخانه‌های هنری استان بوده و کتاب‌های مرجع رشته‌های مختلف هنری در آن موجود است و به تدریج بر خزانه منابع آن افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان همچنین از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع وحدت اسلامی در گالری سوره سنندج بازدید کرد.

photo_2019-11-10_11-39-06

نظر شما