مجتبی جانعلی در گفتگو با برنای سمنان خبر داد:

دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰:۴۴
کد خبر: ۹۲۲۸۶۱
دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در گفتگو با برنای سمنان گفت: دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان با حضور حداکثری دبیران و اعضای سمن ها، اعضای ستاد انتخابات استان و مسئولین ملی و استانی در روز پنجشنبه 23 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنای سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان با حضور حداکثری دبیران و اعضای سمن ها، اعضای ستاد انتخابات استان و مسئولین ملی و استانی در روز پنجشنبه 23 آبان ماه برگزار می شود. وی خاطر نشان کرد بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، استان سمنان در این رویداد مهم میزبان یک هیئت بلند پایه فرهنگی از کشورآذربایجان مرتبط با حوزه جوانان خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات مجمع جوانان استان سمنان افزود: در این انتخابات بیش از 70 نفر از اعضای سمن های معتبر استان شرکت خواهند کرد و 22 نفر به عنوان کاندیدا نامزد انتخابات هستند که پس از رای گیری هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان عضو علل بدل انتخاب خواهند شد. وی در انتها بیان داشت: با توجه به حضور بیش از 70 نفر از اعضای سمن های جوانان از سراسر استان در این انتخابات، یک کارگاه توانمند سازی ویژه سمن های جوانان نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است انتخابات مجمع سمن های جوانان استان سمنان روز 23 آبان ماه در عمارت تاریخی بادگیر سمنان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز