به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در سمنان برگزار می شود:

جشنواره بازی های بومی محلی

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۰:۲۱
کد خبر: ۹۲۳۰۴۵
جشنواره بازی های بومی محلی
جشنواره بازی های بومی و محلی با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در سمنان خبر داد.

عباس بابابی بازی های بومی محلی را نمود اجتماعی و فرهنگی هر جامعه برشمرد و بیان کرد: این جشنواره جمعه 24 آبان ماه ساعت 15:00 در بلوار هلال احمر، زمین چمن ولایت برگزار می شود. وی ورزش و بازی یکی را از راه های افزایش نشاط اجتماعی دانست و گفت: سعی داریم با استفاده از ظرفیت های محلی، فضای شادی و امید به زندگی را در محلات به ارمغان بیاوریم که در این راستا، جشنواره بازی های بومی محلی برای خانواده ها تدارک دیده شده است.

بابایی با بیان اینکه جشنواره بازی های بومی محلی، بازی های خاطره انگیز دوران کودکی را زنده می کند، اظهار داشت: اجرای موسیقی های محلی ، بازی های بومی محلی و برنامه های متنوع دیگر از برنامه های این جشنواره می باشد. 

وی برگزاری این جشنواره را گامی برای زنده کردن سنت‌های دیرین بیان کرد و افزود: جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، علاوه بر ایجاد شادی و نشاط در جامعه، سبب زنده کردن سنت‌ها و فرهنگ‌های گذشته و انتقال آن‌ها به نسل آینده می‌شوند.

این جشنواره به همت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان سمنان وبا مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان،خانه کودک و آفرینش، جمعیت هلال احمر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز