رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۳۲۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج تخصیص یافت

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۰:۴۸
کد خبر: ۹۲۳۳۵۴
۳۲۰ میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج تخصیص یافت
پروژه راه آهن هم اکنون در سه قطعه در حال ساخت توسط پیمانکاران است که در این سفر برای راه آهن همدان به سنندج ۳۲۰ میلیارد تومان تخصیص و به حساب واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد باقر نوبخت در بدو ورود به کردستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سنندج به تشریح اهداف سفر خود به این استان پرداخت و گفت: بازدید از پروژه های استان علل خصوص راه آهن همدان سنندج که هم اکنون در سه قطعه در حال ساخت توسط پیمانکار است از برنامه های سفر بنده به کردستان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: در این سفر برای راە آهن همدان بە سنندج ۳۲۰ میلیارد تومان تخصیص و بە حساب واریز شدە است.

نوبخت همچنین آغاز ساخت سە هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در شهرها و روستاها را دیگر اتفاق مهم در این سفر خواند و گفت: هزار واحد مسکونی در شهرها توسط کمیتە امداد حضرت امام و دو هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

بازدید از روند پیشرفت گردنە صلوات آباد سنندج، واگذاری منزل مددجویان و کلنگ زنی و آغاز احداث هزار واحد مسکن شهری محرومین وآغاز عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین از جملە برنامەهای نوبخت در سفر بە کردستان است.

او همچنین از پروژە راەآهن همدان بە سنندج و سد سیازاخ و سد آزاد بازدید خواهد کرد.

شرکت در جلسە شورای برنامە ریزی استان پایان بخش سفر یک روزە دکتر نوبخت بە کردستان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز