امروز رخ داد؛

پیام تشکر استاندار یزد از مردم قدرشناس استان در استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر وامید

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۲:۵۸
کد خبر: ۹۲۳۴۸۵
پیام تشکر استاندار یزد از مردم قدرشناس استان در استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر وامید
استاندار یزد با صدور پیامی از مردم قدرشناس استان برای استقبال باشکوه از ریاست جمهوری وکاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در این پیام آورده است: سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان در میان استقبال پرشکوه مردم بزرگوار و قدرشناس یزد، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار مردم این دیار به ثبت رسانید. دستاوردهای تعیین¬کننده در حوزه های زیربنایی استان همچون آب، راه و خطوط ریلی، گردشگری، صنعت، فناوری اطلاعات  و عقد تفاهم نامه های مهم در بخش های مختلف در کنار دستاوردهای عظیم معنوی و تاریخی، از جمله آثار و برکات سفر و حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در استان یزد بود که با خود امیدی مضاعف   و فرصتی  ارزشمند برای خدمت بهتر به مردم گرانقدر و شایسته خدمت استان یزد به وجود آورد.

اینجانب صمیمانه از حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت و سایر مقامات کشوری که سهمی وافر در انجام این سفر و فراهم نمودن زمینه مصوبات ارزشمند آن را داشتند، تقدیر نموده و سپاس خود را تقدیم اقشار مختلف مردم شریف و میهمان نواز استان یزد می کنم که این رویداد بزرگ  را با حضور بزرگوارانه خود خلق کردند.

همچنین برخود فرض می دانم از همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استان، همکاران خود در استانداری یزد که در برپایی مقدمات این سفر در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری و نیز از همه ائمه محترم جمعه به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان، روحانیون و نمایندگان اقشار مختلف که زمینه حضور مردم را فراهم ساختند؛ تشکر نمایم. به همه دستگاه ها  و نیروهایی که با حساسیت و مسئولیت شناسی در عرصه تأمین امنیت، اطلاع رسانی، خدماتی و پشتیبانی و تمهید برنامه های مختلف در طول سفر همت گماردند، خداقوت عرض نموده، صحت و سلامتی روز افزون همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

 

 

نظر شما