نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

اطاعت پذیری از ولایت فقیه وظیفه آحاد مردم و مسئولان است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۷:۲۷
کد خبر: ۹۲۳۸۷۰
اطاعت پذیری از ولایت فقیه  وظیفه آحاد مردم و مسئولان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با فساد اداری و مالی و اجرای عدالت اجتماعی مهمترین تکلیف حلقه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان است که می‌تواند نشاط و تحرک اقتصادی و اجتماعی را رقم بزند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی  در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مردم ایران اسلامی در هر شرایط با تمام توان از نظام و ارزش‌های انقلابی دفاع کرده‌اند و در این راه  از نثار خون خود و جوانان خود نیز ابایی نداشتند و اکنون مسئولان وظیفه دارند به پاس قدردانی از فداکاری مردم عدالت‌محوری و مبارزه قاطع با فساد اداری و مالی سرلوحه امور قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با برقراری ارتباط تنگاتنگ با دستگاه‌های امنیتی نسبت به تشخیص بهنگام فساد اداری، اخلاقی و مالی اقدام کنند و پیش از اینکه به آبروی نظام و اسلام خدشه‌ای وارد شود، مسایل و مشکلات را شناسایی و مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: حاکمیت ایران اسلامی نعمتی است که در اختیار قرار گرفته است و مردم و مسئولان باید در راستای اعتلای نظام و ارزش‌های والای اسلامی گام برداشته و با اقتدار در برابر هر گونه تخلف که آسیب به انقلاب اسلامی وارد کند بیاستند.

آیت الله دری نجف‌آبادی یادآوری کرد: حکومت جمهوری اسلامی با جانفشانی بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دفاع مقدس و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور امروز به یک قدرت مطلق در منطقه و جهان تبدیل شده است و به‌همین دلیل بار مسئولیت در این نظام بسیار سنگین است و مدیران باید از تمام ظرفیت خود هم برای حفظ نظام اسلامی و هم برای تقویت قوای اقتصادی کشور و معیشتی مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوری اسلامی در سال جاری، فضای سیاسی کشور و استان مرکزی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است و می‌طلبد که ضمن مدیریت این فضا و صیانت از آرای مردمی در راستای انتخاب آگاهانه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: اطاعت پذیری از ولایت فقیه  وظیفه آحاد مردم و مسئولان است و همدلی و همبستگی ملت ایران با محوریت ولایت فقیه در مقابل دسیسه های دشمن سدی بلند و محکم می‌باشد که  ترفندهایی همچون تهدید و تحریم و تبلیغات منفی بر آن اثری ندارد.

وی افزود: حفظ وحدت نظام اسلامی ایران در گرو تلاش های بی وقفه مسئولان و آگاهی مردم از اهداف عالی انقلاب اسلامی و منویات رهبرمعظم انقلاب است که باید به‌عنوان مکتبی عقلانی و دینی به گوش جهانیان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز