معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج اعلام کرد:

سایت شهر خلاق پذیرای آثار هنرمندان سنندجی

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۵:۲۹
کد خبر: ۹۲۳۹۴۱
سایت شهر خلاق پذیرای آثار هنرمندان سنندجی
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج از شهروندان و هنرمندان سنندجی درخواست کرد آثار هنری خود را شامل عکس ،ویدئو و مقالات در زمینه موسیقی جهت بارگذاری در وب سایت شهر خلاق ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سرکوت نجفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بی شک یکی از مهم ترین وماندگارترین اقدامات فرهنگی در سالجاری ثبت سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی بود .

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: تلاش و برنامه ریزی بسیار حائز اهمیتی در راستای ثبت این شهر بعنوان شهر خلاق موسقی صورت گرفت و مشارکت اساتید ، هنرمندان و مسولان فرهنگی استان در ثبت این رویداد بزرگ فرهنگی تاثیر بسزایی داشت.

او گفت: پروپوزال کامل و جامعی امسال به سازمان یونسکو در راستای ثبت سنندج بعنوان شهر خلاق ارسال شد.

دکتر نجفی عنوان کرد: یکی از خواست های پروپوزال ارائه شده معرفی سایت جهت انعکاس رویدادها، اخبار و مشخصات فرهنگی شهر سنندج بود.

وی افزود: به همین منظور در خصوص رصد و بررسی تمام مطالب مندرج در پروپوزال، وب سایتی طراحی و تمام رویدادها، اخبار و مطالب مربوط به موسیقی شهر سنندج به صورت عکس، ویدئو، بیوگرافی مشاهیر و غیره در این سایت بارگذاری و منعکس شد.

دکتر نجفی اعلام کرد: ناظران یونسکو از طریق همین سایت طراحی شده فعالیت های فرهنگی و هنری سنندج را رصد می کردند و طراحی و درج مطالب جالب از غنای هنر فاخر موسیقی در این سایت نقش مهمی در ثبت سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی داشت.

وی از شهروندان و هنرمندان در خواست کرد: در راستای پر بار تر کردن مطالب این سایت آثار هنری شامل عکس ، ویدئو، موسیقی و متن جهت بارگذاری در سایت شهر خلاق به پست الکترونیکی Farhangisanandaj@gmail.com ارسال کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج اعلام کرد : مطالب دریافتی در شورای متشکل از اساتید و هنرمندان مطرح و پس از تایید در سایت شهر خلاق بارگذاری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز