مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛

سالانه ۱۵۰ رویداد ورزشی در استان مرکزی برگزار می شود / کیفیت فضای ورزشی در شهرستانهای آشتیان، فراهان و تفرش نیازمند بهبود است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۳:۱۸
کد خبر: ۹۲۴۰۳۰
سالانه ۱۵۰ رویداد ورزشی در استان مرکزی برگزار می شود 
/ کیفیت فضای ورزشی در شهرستانهای آشتیان، فراهان و تفرش نیازمند بهبود است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته استان در ۴۲۴ هیات ورزشی استانی و شهرستانی فعالیت دارند.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در نشست شورای ورزش همگانی که در فرمهین و با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد افزود: استان مرکزی یکی از استان های پر گروه در ورزش کشور به شمار می رود.

وی اظهارداشت:از مجموع  ۱۷۵ خانه ورزش در استان مرکزی ۴۰ خانه بهره برداری می شود که ۲۰ خانه آن در شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش مستقر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: کیفیت فضای ورزشی در این سه شهرستان آشتیان، فراهان و تفرش نیازمند بازسازی و بهبود است.

حقدادی افزود: سالانه ۱۵۰ رویداد ورزشی در استان مرکزی برگزار می شود که در حوزه قهرمانی فعالیت مطلوب است.

وی اظهارداشت: اکنون استان مرکزی میزبان ۱۰۵ مسابقه قهرمانی و کشوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۸۲ تیم ورزشی از این استان به المپیاد استعداد های برتر اعزام و با کسب ۴۳ مدال رتبه استان یک پله ارتقا یافته است .

حقدادی افزود: ۱۱۲ طرح ورزشی نیمه کاره در استان مرکزی وجود دارد که ۴۳ طرح در اولویت قرار گرفته است و از این تعداد ۲۵ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: استادیوم امیرکبیر و سالن رزمی کاران در شهرستان فراهان نیازمند به سازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به سازی زمین چمن مجموعه ۲۲ بهمن در شهرستان آشتیان و در تفرش نیز تکمیل مجموعه هفت تیر و سالن رزمی از جمله اولویت های منطقه ای در حوزه زیرساخت این  شهرستانهای استان است.

حقدادی افزود: کمبود نیرو انسانی و نبود وسیله نقلیه از نیازهای ورزش شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز