عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

صنایع استان با حمایت از تیم‌های ورزشی آینده ورزش را روشن‌تر کنند / تجهیز خانه های ورزش روستایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته امید بخش است

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۹:۰۱
کد خبر: ۹۲۴۱۵۲
صنایع استان با حمایت از تیم‌های ورزشی آینده ورزش را روشن‌تر کنند  / تجهیز خانه های ورزش روستایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته امید بخش است
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی جوانان ورزشکار پرتلاشی دارد که کارنامه درخشانی دارند.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در حاشیه افتتاح نخستین پیست تارتان استان مرکزی  افزود: صنایع استان با حمایت از تیم‌های ورزشی می‌توانند آینده ورزش را روشن‌تر کنند زیرا جوانان خوش استعداد این استان شایسته حمایت هستند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همواره از ورزش حمایت کرده و از سال ۹۶ تاکنون ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش ورزش اختصاص داده شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش درآمد دولت و رفع موانع تولید و با پشت سرگذاشتن تحریم‌ها گشایشی در اعتبارات ورزشی به وجود خواهد آمد.

مقدسی ضمن تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در راستای حمایت از ورزش روستایی نیز بیان کرد: اقدامات ویژه ای در خصوص تامین زیرساخت ها و  ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته امید بخش است، باید به منظور شناسایی استعدادهای جوانان روستایی در حوزه ورزش نیز از سوی صاحبان صنایع و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیران استانی گام های موثری برداشته شود .

 

نظر شما