مدیرعامل بانک سپه:

اولویت نظام بانکی سرپا نگه داشتن واحد های نیمه فعال است

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۵:۰۵
کد خبر: ۹۲۴۲۰۸
اولویت نظام بانکی سرپا نگه داشتن واحد های نیمه فعال است
مدیرعامل بانک سپه گفت: واحدهای تولیدی که نیمه فعال هستند، سرمایه کشور محسوب شده و نظام بانکی اولویت خود را سرپا نگه داشتن این شرکت‌ها از طریق پرداخت تسهیلات قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد کاظم چقازردی شامگاه چهارشنبه در کارگروه بانکی کردستان در سنندج گفت: بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کردستان که زیر ظرفیت کار می‌کنند و محصولات قابل فروش و عرضه دارند، محدودیتی در بحث پرداخت تسهیلات ندارند.

مدیرعامل بانک سپه عنوان کرد: واحدهای تولیدی که نیمه‌ فعال هستند، سرمایه کشور محسوب شده و نظام بانکی اولویت خود را سرپا نگهداشتن این شرکت‌ها از طریق پرداخت تسهیلات قرار دهند.

اگر واحد تولیدی تعطیل یا راکد شده و زمینه برای سرمایه‌گذاری جدید و احیا آن وجود دارد، نظام بانکی نیز وارد عمل شده و با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد خط اعتباری جدید، نسبت به فعال کردن این واحدها اقدام کنند.

در بخش‌هایی از کردستان در زمینه صنعت و تولید کارهای بنیانی انجام نشده است، مسئولان این استان نیز باید نگاه توسعه‌ای داشته و به صورت کلان و موردی زمینه برای سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات فعالات اقتصادی را فراهم کنند.

مدیران کردستان در بحث پروژه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی، پیشقدم باشند چرا که انتظار است با تلاش مستمر و جهادی و احساس مسئولیت بیشتر در راستای رفع مشکلات رونق تولید و برطرف کردن عقب ماندگی‌های گذشته با جدیت گام بردارند.

اراده جمعی نظام بانکی برای کمک به توسعه کردستان و تزریق منابع بیشتر را از اولویت‌های ضروری است.

چند پروژه بزرگ صنعتی می‌تواند چهره استان را با استفاده از ظرفیت‌های موجود تغییر دهد و بانک‌ها باید در این زمینه کمک حال باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز