انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۵۵۳۳
انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری
شهردار شهرکرد با اشاره به بارش برف در چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه بیست و هفتم آبان گفت: عملیات برف‌روبی در مرکز استان با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ نورالله غلامیان دهکردی، تاکید کرد: برای برف‌روبی معابر شهرکرد ۳ دستگاه گریدر،۴  دستگاه برف‌روب، ۱ دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه کامیون حمل و پخش شن و نمک و تانکر، ۱ دستگاه بیل بکهو و ۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک در نظر گرفته شد.

وی افزود: برای انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد ۱۳۵ نفر نیروی خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده‌اند.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: همزمان با آغاز بارش برف نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد از یکشنبه شب عملیات برف‌روبی، نمک پاشی و یخ‌زدایی معابر را با جدیت انجام داده و این خدمات‌رسانی در در معابر اصلی و فرعی نقاط مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی یادآور شد: همچنین ۶ گروه خدماتی وظیفه تکاندن برف و جمع‌آوری شاخ و برگ درختان در شهرکرد را بر عهده دارند.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: ۱۶۰ تن شن و نمک در نقاط حادثه‌خیز مرکز چهارمحال و بختیاری پخش شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف‌روبی، یخ‌زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

غلامیان دهکردی تقاضا کرد: شهروندان شهرکردی به منظور تسهیل در پاک‌سازی معابر برفی به دست نیروهای شهرداری، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر خودداری و با توجه به لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان شهرکردی همچنین از پارو کردن و ریختن برف پشت‌بام و حیاط منزل خود به داخل کوچه‌ها و معابر خودداری و شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و تامین امنیت مردم تقاضا می‌شود شهروندان گرامی نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.

روز دوشنبه ارتفاع برف در کوهرنگ ۳۲ سانتیمتر، در شهرکرد ۱۲ سانتیمتر، فارسان ۲۷ سانتیمتر اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز