سینما بهمن شهرکرد،پردیس سینمایی با ۴ سالن می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳:۴۴
کد خبر: ۹۲۵۹۳۷
سینما بهمن شهرکرد،پردیس سینمایی با ۴ سالن می‌شود
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سینما بهمن شهرکرد بزودی به یک پردیس سینمایی با ۴ سالن تبدیل می‌شود تا پاسخگوی ذائقه سینمایی مخاطبان باشد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حجت‌الله شیروانی، افزود: ساخت ۳ پردیس در کنار سالن سینما بهمن شهرکرد از آذرماه با همت مووسسه بهمن سبز سازمان سینمایی حوزه هنری و با مشارکت مووسسه سینما شهر و مساعدت شهرداری شهرکرد  آغاز می‌شود و با اضافه شدن این پردیس‌ها، سینما بهمن به یک مجموعه فرهنگی ۴سالنی تبدیل خواهد شد.

به گفته وی، سینما بهمن شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۶نیز توسط حوزه هنری استان بازسازی و بهسازی شد و فعالیت خود را پس از چندین سال توقف از سر گرفت.

شیروانی اظهار داشت:این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از ۴ سالنی شدن پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود.

مدیر امور سینمایی مووسسه بهمن سبز حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون با وجود تک سالنی بودن سینما بهمن، تلاش شد تمامی فیلم‌های روز ایران در این سینما اکران شود.

مهدی حسن‌زاده افزود: با احداث و افتتاح این مجموعه، عموم مخاطبان می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند.

به گفته وی، در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محلی تفریحی در این مجموعه سینمایی دایر خواهد شد.

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی کرده است تا بهمن ماه سال ۹۸ این ۴ پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

نظر شما