معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان :

طرح محله اسلامی رویکردی مثبت در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۹:۱۱
کد خبر: ۹۲۷۵۳۸
طرح محله اسلامی رویکردی مثبت در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی
عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: طرح محله اسلامی رویکردی مثبت در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی در شرایط کنونی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب الله خجسته‌پور روز یکشنبه در آیین قدردانی از فعالان خدمات‌رسانی در محله اسلامی در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: بزهکاری اجتماعی در جامعه با احیا و توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی کاهش چشمگیری می‌یابد.

وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی و بسیج فرهنگی ۲ رویکرد مهم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و دولت با همکاری دیگر نهادها برای توسعه اجتماعی و فرهنگی در جامعه تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید بپذیریم که در بحث مقابله با آسیب‌ها با شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی بیان کرد: با گسترش شهرنشینی و مهاجرت‌ها، مردم از سبک زندگی دوران گذشته کمی فاصله گرفتند و با احیای سبک ایرانی و اسلامی می‌توان در مسیر کاهش آسیب‌ها اقدام کرد.

خجسته پور خاطر نشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند عزم و اراده همگانی است و بسیج در دهه‌های گذشته اقدام‌های مهمی برای رفع مشکلات مردم به صورت محله محور آغاز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: تفکر بسیجی و اراده برای رفع مشکلات مردم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه فرهنگ‌سازی شود و با این راهبرد می‌توان برای توسعه کشور اقدام کرد.

خجسته پور تصریح کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری است و با اراده و عزم همگانی باید برای توسعه کشور در بعد اجتماعی و فرهنگی تلاش کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز