استاندار کردستان:

تفکر بسیجی باید در شرایط فعلی جامعه حفظ شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۵:۳۶
کد خبر: ۹۲۸۴۱۹
تفکر بسیجی باید در شرایط فعلی جامعه حفظ شود
استاندار کردستان گفت: تفکر و روحیه بسیجی در شرایط فعلی کشور که به واسطه تحریم‌های اقتصادی دشمنان در وضعیت سخت و دشواری قرار دارد، باید در جامعه حفظ است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا صبح امروز در همایش بزرگ بسیجیان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل یک حرکت و اقدام اساسی در راستای صیانت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

استاندار کردستان عنوان کرد: بسیج نهادی اجتماعی برخواسته از بطن مردم بوده که در تمام برهه‌های حساس یار و یاور انقلاب، محرومین و در دوران جنگ تحمیلی به حراست از کیان انقلاب اسلامی برخواسته است.

مرادنیا افزود: بسیج نیرویی بی‌آلایش و همیشه در صحنه و آماده فداکاری و ایثار در راه تحقق آرمان‌های نظام است که مردم آن را جزء جداناپذیر از خود می‌دانند.

وی اظهار کرد: امروز بسیج یک نهاد سازمان یافته متکی به خود است که در عرصه‌های مختلف علمی و سازندگی و پیشرو در عرصه خدمت‌رسانی به اقشار محروم و ضعیف جامعه است.

استاندار کردستان افزود: تفکر و روحیه بسیجی در شرایط فعلی کشور که به واسطه تحریم‌های اقتصادی دشمنان در وضعیت سخت و دشواری قرار دارد، باید در جامعه حفظ است.

مرادنیا گفت: استان کردستان به واسطه عقب‌ماندگی‌های تاریخی در اوایل انقلاب نتوانسته آن گونه که شایسته است در مسیر توسعه قرار گیرید و نیازمند کار و ساختن در همه بخش‌هاست که این امر مستلزم حذف بخشی‌نگری‌ و تفکرات جناحی است.

وی با بیان اینکه توسعه کردستان نیازمند ترویج تفکر بسیج است اظهار کرد: به عنوان استاندار کردستان از این تریبون درخواست دارم هرکس هرچه در توان دارد بسیجی‌وار در مسیر توسعه استان بکار بگیرید و دریغ نورزد.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم نهاد بسیجی به عنوان نهادی تاثیرگذار همچون گذشته یار و همیار دولت در همه زمینه‌ها باشد و با ارائه ایده‌های درست و عملیاتی همیار مدیران دولتی در ساختن کردستان به عنوان پاره تن ایران اسلامی باشد.

نظر شما