سهمیه بنزین قایق‌ها و تاکسی تلفنی‌ها در حال پیگیری است

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۸۹۱۰
سهمیه بنزین قایق‌ها و تاکسی تلفنی‌ها در حال پیگیری است
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت:سهمیه بنزین شناور‌های صیادی و تاکسی تلفنی­‌ها از طریق دستگاه‌های ذی­ربط در حال پیگیری است و انتظار می­ رود بزودی مشکلات این بخش ­ها مرتفع شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ قاسم قائدی بیان کرد:سهمیه بنزین شناور‌های صیادی و تاکسی تلفنی ­ها از طریق دستگاه‌های ذی­ربط در حال پیگیری است و گام­‌های مثبتی نیز برداشته شده است، انتظار می­ رود بزودی مشکلات این بخش ­ها نیز مرتفع شود.

او افزود: پس از اجرای طرح سهمیه بندی مصرف بنزین جلسات تنظیم بازار استان تشکیل شده و گشت ­های بازرسی و نظارت به طور مستمر اقدام به بازدید مستقیم و میدانی و بررسی عملکرد واحد‌های صنفی و تولیدی کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در ۱۰ روز گذشته پنج جلسه تنظیم بازار برگزار شده تا با استفاده از ظرفیت­‌های موجود و مطابق با سیاست‌های دولت، از هرگونه بهره ­برداری سوء جلوگیری شود، خوشبختانه همه اعضای ستاد تنظیم بازار استان همدلانه پای­ کار آمده ­اند تا استان از این مرحله حساس بدون مشکل عبور کند.

قائدی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون نزدیک به ۲ هزار بازرسی میدانی توسط تیم­‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی اعم از صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام شده و در قریب به ۱۸۰ مورد تشکیل پرونده صورت گرفته که سیر قانونی خود را دنبال می­ کند.

او عنوان کرد: در شرایط فعلی نقش مردم در کنترل قیمت ­ها و ایجاد آرامش در بازار کلیدی است، مردم عزیز می­ توانند با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ اداره ­کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین شماره ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی گزارشات خود را ثبت کنند، تاکنون ۵۰۰ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ استان ثبت شده که موارد در حال پیگیری هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر یادآور شد:هرچند سهمیه بندی بنزین در بعضی بخش ­ها می­ تواند مشکلاتی ایجاد کند. ولی خوشبختانه با پایش دقیق وضعیت بازار و بخش ­های خدماتی متکی به بنزین، در همان روز‌های اول این مسائل و مشکلات شناسایی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز