مدیر کل هواشناسی کردستان اعلام کرد:

افزایش ورزش باد و ورود موج جدید بارشی به کردستان

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰:۴۷
کد خبر: ۹۲۹۷۷۸
افزایش ورزش باد و ورود موج جدید بارشی به کردستان
مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: بعد از چند روز پایداری نسبی شرایط جوی در استان کردستان، پیش بینی می شود که یک موج جدید بارشی از روز یکشنبه وارد این استان شده و بارش های خوبی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ با اشاره به وضعیت و شرایط جوی حاکم بر استان، اظهار داشت: طبق بررسی نقشه های و مدل های هواشناسی امروز شنبه شرایط جوی نسبت پایداری را در سراسر استان کردستان شاهد خواهیم بود.

رحیم صدیقی بیان کرد: برای بعد از ظهر امروز شنبه سرعت وزش باد به ویژه در نواحی مرتفع استان نسبتا به سایر مناطق کردستان بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط جوی در اواسط هفته جاری در استان کردستان، ادامه داد: از اواخر وقت روز یکشنبه تا روز سه شنبه همراه با ورود یک سامانه بارشی به منطقه، هوای استان ناپایدار خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان عنوان کرد: در مدت یاد شده یعنی روز های دوشنبه و سه شنبه در بعضی ساعات شاهد بارش باران و برف، وزش باد و در بعضی مناطق مه و کاهش دید خواهیم بود.

وی با اشاره به بیشترین میزان فعالیت این سامانه بارشی در استان کردستان، افزود: بارش های این سامانه بیشتر در نیمه جنوبی استان کردستان به ویژه شهرهای کامیاران، مریوان، اورامان، سنندج، قروه و دهگلان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

صدیقی گفت: با توجه به احتمال بارش های رگباری و پراکنده آب گرفتگی معابر در مناطق جنوبی استان کردستان احتمال دارد و به همین دلیل نیاز است که پیش بینی های لازم در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز